Veelgestelde vragen (FAQ)


Ik maak liever niet zelf het kaartje in de ontwerptool, is dit een probleem?

Nee hoor, mail ons gewoon uw wensen en wij maken het kaartje voor u op. Wij doen dit zonder meerprijs. 

 

Ik weet niet of het een jongetje of een meisje wordt?

Dat maakt niet uit. Als je namelijk een persoonlijk account aanmaakt kun je verschillende kaartjes aanpassen en opslaan. Dus als je kindje geboren wordt, kun je op dat moment bepalen wel kaartje je daadwerkelijk wilt bestellen.

 

Hoe bepaal ik de kleuren van een kaartje?

De kleuren van je beeldscherm geven slechts een indicatie van de kleur van het kaartje. Om zeker te zijn van de kleuren van je kaartje raden wij aan om een proefdruk te bestellen. Je krijgt dan een echt kaartje, precies zoals het kaartje eruit kom te zien als je het straks gaat bestellen.

 

Ik ben mijn kaartje aan het ontwerpen, maar ik mis iets in de ontwerptool. Wat kan ik doen?

Stuur even een mailtje naar mailjippie@hotmail.com en wij proberen het zo snel mogelijk te regelen.


Tot hoe laat kan ik mijn kaartjes bestellen?

Alle kaartjes die je voor 12.00 uur bestelt, worden dezelfde dag nog gedrukt en verstuurd. Je ontvangt je kaartjes de volgende dag. In het weekend worden er geen kaartjes gedrukt. Je bestelling wordt dan op maandag verstuurd.

 

Ik woon in het buitenland. Kan ik dan ook bij JippieJippie bestellen?

Ja dat kan uiteraard. Alleen worden er dan extra verzendkosten in rekening gebracht. Op onze prijzen pagina vindt  u de exacte prijzen.

 

Welke enveloppen zitten er bij de kaartjes?

Je kunt voor de enveloppen kiezen uit een 11 verschillende kleuren. Wit, crème, lichtblauw, hardblauw, lichtroze, hard roze, oranje, rood, appeltjesgroen, zilvergrijs en zwart. Het is geen verplichting om enveloppen bij je kaartjes te bestellen, maar wel erg handig natuurlijk.

 

Kan ik ook andere lettertypes kiezen?

Je kunt een keuze maken uit de lettertypes die op de site geboden worden. Het is helaas niet mogelijk om andere lettertypes die niet in onze applicatie staan te gebruiken.

 

Ik heb zelf een leuke afbeelding gevonden. Kan ik die gebruiken?

Je kunt eigen afbeeldingen uploaden bij het onderdeel ‘afbeelding’ in de applicatie en plaatsen in je kaartje. Let er altijd wel even goed op dat je de afbeelding ook mag gebruiken. JippieJippie is namelijk niet aansprakelijk als er een afbeelding gebruikt wordt waar andere mensen wellicht de rechten van bezitten. Dat risico is voor de gebruiker zelf. De afbeeldingen in onze bibliotheek hebben we allemaal zelf getekend en kun je dus zonder problemen gebruiken.

 

Mijn kaartjes zijn niet op tijd geleverd?

Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL. Als je je kaartjes op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd ontvangen, laat het ons direct weten via het contactformulier of een mailtje naar mailjippie@hotmail.com. Wij gaan dan gelijk achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.

 

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Alle bestellingen van JippieJippie zijn maatwerk, elk besteld product wordt speciaal voor jou gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op onze bestellingen, je kunt je bestelling niet retour sturen. Mocht er iets met de kwaliteit van het product mis zijn gegaan. Stuur ons dan even een mailtje met een foto, zodat we snel een oplossing kunnen organiseren.